3:58 PM
0
Shalom, Kami sangat diberkati dengan pelayanan PMM SIB Bukid bersama SIB Pinolobuh pada 14 dan 15 Jun 2014 yang lalu. Pada malam 14 Jun 2014 kebaktian bersama PMM Pelawat dengan PMM SIB Poring telah dilaksanakan. Selepas kebaktian acara suai kenal melalui permainan soal dan jawab telah dikendalikan oleh Happy Duah bersama pembantu-pembantunya.

Pada 15 Jun 2014, pihak kepimpinan Majlis Sidang SIB Poring menyerahkan sepenuhnya pelayanan-pelayanan Kebaktian Umum Ahad kepada pelawat.

Bergambar Bersama
Kami mewakili kepimpinan Majlis Sidang dan jemaat SIB Poring mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih di atas kesudian kalian memilih sidang kami untuk tempat lawatan dan berbakti bersama. Kami sangat diberkati dengan pelayanan kalian dan dikesempatan ini juga kami memohon maaf kiranya terdapat kelemahan dari segi layanan, situasi penginapan dan kemudahan lain serta tutur kata kami yang tidak memberkati kalian sepanjang bersama di Sidang ini. Kami tidak dapat membalas berkat yang telah kalian curahkan tetapi kami hanya mampu berdoa kiranya Tuhan akan terus memberkati kedua-dua Sidang kalian dan juga jemaat di sidang kalian melayani. Sekian dan Tuhan Memberkati Kita Semua...

0 comments:

Post a Comment